2013. szeptember 12., csütörtök

Madarazás

Tegnap este valahogy feljött a videó téma, és egy párperces googlizás és youtube-olás után megtaláltam a módját hogy hogy lehetne videót felvenni az 1000D-mel, hiszen az alapból nem képes erre.



 


Nem célom elkezdeni videózni fényképezés helyett, de ha már van, úgy voltam vele kipróbálom milyen.




 Ehhez kell a gép, egy laptop és egy kábel a kettő közé, a programot pedig (mily meglepő...) orosz barátaink készítették (Akárcsak a Jupiter 37A-mat :) ). Úgyhogy kivételesen ma videókat hoztam... najó azért pár képet is sikerült lőnöm.


A videót a Canon 75-300-al , a képeket a Jupiter 37A, manuális obimmal készítettem. Mivel kint hideg van, és az egyik ablakunkkal szembe meg két madáretetőnk is van, így a téma adta magát. 



Sajnos nyitott ablaknál nem működött a dolog, így is csak úgy voltak hajlandóak enni, ha beraktam a gépet az ablakba, és elbújtam mögé a laptoppal:)



A madaras képek galériája:


Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons