2013. szeptember 11., szerda

MorningShow Budakalászon

Október 5.én , Pénteken a budakalászi Auchannál járt a MorningShow, minden reggel őket hallgatom, gondoltam kár lenne kihagyni ha már ilyen közel vannak.Elég gyér volt a létszám, nagy tömegre készültem, arra számítottam a közelükbe nem fogok tudni jutni, éppen ezért vittem a teleobit is...De nem volt rá a végén semmi szükség. Eléggé be voltak zárkózva a fiúk, csak az adás végén jöttek ki, bár meg is értem, furcsán eshetett nekik a szerény érdeklődés, mikor minden kitelepülésen egymást tapossák az emberek.Hozzáteszem, nem igazán volt promozva a dolog, én is csak csütörtök délután hallottam meg, tök véletlenül hogy jönnek. A végén sikerült szereznem aláírt fényképet + egy nyakba akasztót is, aminek különösen örültem, mivel gyűjtöm őket:) Nem készült sok kép,de azért egy párat kattintottam:)

Z



Oktober 5 - MoriningShow :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons