2013. szeptember 12., csütörtök

Pózer macska - nyaralós miniposzt 1

Zsófi nyaralós posztja után most én jövök:) Őszintén szólva én nem igazán vadásztam témára a nyaralás során, családos képeket egykét kivételtől eltekintve nem nagyon szoktam publikálni, így a nyaralás alatt készült "hasznos" képeim elég szerteágazó témájúak.

Maradjunk a kisállat témánál, én nem vittem magammal ,így kinti anyaggal dolgoztam:)

A kisebb kudarcba fulladt parti fotózás után caflattunk vissza az apartmanba, és megláttam ...hát nem tudom, hogy jövök ki jobban a dologból. Mondjuk azt, hogy megláttam a mergát és utána vettem észre alatta a cicát és nem fordítva. 



Mindig is csíptem a macskákat, Gari távozása óta pedig eléggé nagy a macska hiány errefelé.
Érdekes módon a cica elég jól viselte hogy arcába nyomom a gépet.
Hozzá van szokva a túristákhoz
Azt hittem eddig bírta
"Na, elég volt belőled, megyek tova..."
Aztán a cica nyugisan felkelt és sétált egyet az udvaron.

Aztán lefeküdt a gép elé. Az öreg Gari (fiatalon is) csinálta ezt.Fényképezőt/kamerás mobilt látott és pózba vágta magát.





Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons