2013. szeptember 12., csütörtök

Séta a boxutcában

Ezen a hétvégén a Hungaroringre látogatott a száguldó cirkusz és bár fókuszpontos sajtójegyet nem sikerült intézni (pedig nem kicsi média hatalom vagyunk :D), azért készítettem pár képet. Mivel tavaly is voltunk boxutca látogatáson ,ezért tudtam mire számítsak: az alap obit és csak a vázat vittem, hogy minél kisebb legyen az anyagi kár, ha esetleg történik valami. Bár végül semminek nem lett semmi baja, azért örülök, hogy nem a Tamront vittem, ennyit még sose koccolták az obim. Részben ez az egyik oka a gyengébb minőségű képeknek, részben pedig az, hogy akkora tömeg volt, hogy nem láttam semmit, így a fényképező se. Kompromisszumot kellett kötnöm, vagy a fejem fölé tartom a fényképzőt, aztán lesz ami lesz, vagy feleslegesen cipeltem ki a gépet.


Enyhe tömeg a boxutcában



Massa Ferrarija gépátvételen

Nem tudom, ki a kis srác, de nem vette észre, hogy nem igazán rá kíváncsi a tömeg

Lego

Megy Alonso autója is

Egy zseni helye

A Ferrari boxánál volt talán a legnagyobb tömeg

Hopp, a Sky-osok.Pénteken megfuttattak minket...

Átvették, már szét is lehet kapni...

Mint a heringek...:D
Az a kalap...:):):)

Az "új" szponzor az F1ben



Szujó villámfelmérése szerinti népszerűségi sorrend:1.Kimi 2.Alonso 3.Vettel

Egy rossz döntés: 5kor beálltunk a sorba...autogrammért

Repül az autogram , ki tudja hol áll meg...






Z


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons