2013. szeptember 12., csütörtök

Tájképek,panorámák

Nem nagyon szeretek tájat fényképezni és panoráma képeket sem igazán szoktam készíteni.Így a mostani bejegyzésem egy olyan témáról születik, amit nem szeretek fényképezi,de legalább úgy dolgoztam fel a képeket, ahogy nem is szoktam. Izgalmas, nemde?Persze azért hoztam "hagyományos" képeket is:) A helyszín  Omis (googlemaps link) 

(Panoráma képek lentebb)
"Part 100 méterre" igen...csak lefelé:):D



Az átkelés mindig érdekes pont volt, nem volt a környéken zebra, elengedni/lassítani még autósnak se szerettek, nem hogy egy gyalogos miatt...

Szeretettel küldöm "Geya"nak, aki tuti nem fogja olvasni a cikket ha nem szólok neki.Géza, szólj ha láttad:)



Úgy gondoltam, hogy nem viszek magammal teleobit, kár volt,mert a parton sok volt a sirály. Ez egy brutálisan vágott kép, nem is az igazi, de aztán a végén még senki nem hiszi el nekem, hogy voltak.



Biztos nem érdekel olyan sok embert, de ez az autó, így ahogy van (VW Golf  IV 1.9 SDI), nálunk nagyon ritka (a cikk írásának pillanatában a hahu-n 597 eladó 4-es Golf van, ebből 208 dízel, ebből a 208ból csak 9db SDI (szívódízel) ), a Horvátoknál viszont iszonyú népszerűnek tűnt.(Legalábbis sok volt belőle).
És most jöjjenek a várva várt (és beharangozott) panoráma képek:

"Bííícs"

"Hegyek",tenger,nyár,napsütés,kabrió (nem az enyém:D), minden:)



Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons