2014. január 11., szombat

2013 - Z összefoglaló

A 2013-as év elég mozgalmasra sikerült, sokat kattogott a fényképezőm is. Lássuk hát mire is ment el az a sok expo...

Újévi madarazás - 2013 első posztja, sima kertben való témakeresés. Mondhatni az egyik téma háznál volt, a másik pedig házhoz jött.


Ismerkedés a tükörrel és lányok Lotus ülésben - Nosztalgiázás a géppel töltött első hétvégéről.


Üvegek és vázak - Egy poszt az új szerzeményekről eléggé ömlesztve. Niki új gépének köszönhető számomra megvolt 2013 első nagy rádöbbenése: a MILC gépek igencsak jó cuccok, év közben is sokat bizonyított ez a kis szerkezet. Innen visszanézve mondhatjuk, hogy igencsak jó vétel volt, elég sok anyagunk (az összes videó és pár kép - bár ezek közül sok ami nem lett publikálva) készült vele. Ugyanez elmondható az én szerzeményemről, az öreg Tami azóta is minden fotózásnál bizonyítja, hogy jó ötlet volt beszerzése. Sajnos a Zenit váz 2013ban pihent, de kellékként jó szolgálatot tett.


Már megint a kutya... - A kertben élő állatok népszerű áldozatok új fotós eszközök tesztelésére. Ezúttal Dorisz volt az "áldozat", rajta próbáltam ki az új obit.


Maradék - fotókörös kiállításra készült képek, kiállítani csak egyet lehetett, a többi viszont ment posztba:)
Jó bizonyítéka annak, hogy az autók minden témával összekapcsolhatóak :) (Slip mint szó és amiért fel volt írva: SLIP )

Géza és furcsa gördeszkája - Mikor Géza először mondta, hogy szeretne venni egy gördeszkát, már akkor mondtam, hogy majd csináljunk pár képet az egyetemen:) Aztán szerencsére bele is ment, annak ellenére, hogy igencsak nagy volt a (gyalogos)forgalom, miközben gyakorolt.


Nem mindig adja ki - hát nem, a Szaturnusz gyűrűinek fotózása pl totális kudarcba fulladt:) De egy próbát megért.


Ösznépi autózás a Hungaroringen - Most viszont kiadta, 2013 első Totalcar pályanapja igencsak jól sikerült rendezvény lett és a TC-s gépjárművekről készült képeim jó párszor díszelegtek a totalcar címlapján. Meglehetősen jól esett, hogy ilyen célra érdemesnek találják a munkásságom. Aki olvas totalcar-t az tudja, hogy miért gondolom történelmi pillanatnak a lenti képet:)



Háttal áll a marhája - pillangó a pálya szélén:) Ilyenek is előfordulnak a Hungaroringen.


Múlt idő - Egy hosszú "projekt" megoldása...de még csak félig.Hogy miért?Majd lesz poszt arról is, ha kész lesz:)


Séta a boxutcában - A csütörtöki heringparádéra már egyre kisebb lelkesedéssel megyek ki. Semmit nem látni, iszonyú tömeg van, lökdösődés, meleg...


De az ember mindig reménykedik, hátha elkap egy autogramot.


Forma 1 - Itt még volt esély Alonso számára. Az F1es autók mindig érdekes látványt nyújtanak a pályán, sajnos csak a lelátóról tudtam őket fotózni.


Pózer macska - meglehetősen kedvelem a macskákat, nekem a nyaralás egyik napját is feldobta, mikor fényképezés közben belebotlottam ebbe a cicába:)


Jó tanács szilveszterre - Avagy fotózz tűzijátékot...mobillal. Tudtam, hogy szép látványban lesz részem Augusztus20.án, Gyömrőn, de gondoltam sokan lesznek, esőt is kilátásba helyeztek...mondtam magamban, hogy áh...nem viszek én gépet. Rosszul tettem. Bőven volt helyem, eső egy csepp sem esett...van mikor nem adja ki:) De telefonnal készítettem pár képet.


Tájképek, panorámák - Szintén a nyaralás képanyagából összedobott poszt. Nem nagyon szoktam panoráma képeket készíteni...tájat fotózni sem...:)


Végre elkaptam Norbit - Michelisz Norbi mindig meglep közvetlenségével, szerénységével, ezúttal se történt máshogy. De most vezetni is láttam, élőben...úgy ahogy kevesen:)


Totalcar Trackday 2013/2 - A második Trackday-en rengeteg kép készült, így csak a Trackdayről készült összefoglaló posztot linkelem be külön. Itt "találtam" Ferrarikat a boxban és ezen rendezvény keretén belül történt a katasztrófavédelmi bemutató .


Mert golfozni jó! - Golf napos poszt, 2013 második iszonyú nagy felismerése volt számomra, hogy milyen jók a Golfok. Szám szerint a VI-os és VII-es Golfok kínzására volt lehetőség, teljesen megértettem,hogy miért van ez a nagy "Golf kultusz". Mikor Vályi Pista leforgatta a VII-es Golfos anyagot, már kezdtem rajta gondolkodni, hogy hű, ebben lehet valami...de mégiscsak így volt az igazi. Fényképezőt nem vittem, így csak telefonos képek készültek (és egy pár az Olympussal -igen,a kis MILC-et vittük magunkkal mindenhová:)- ), viszont Niki készített egy jó kis videót:)


Hogyan készül az autóversenyző? - Egyik fő rovatunk indulása, akit érdekel a történet IDE kattintva megtalálja az összes eddigi posztot. Ezt a sorozatot 2014-ben is folytatni fogjuk, hamarosan újabb beszélgetést olvashattok Levivel:)


Egy nap a HF Racingnél - A Magyar gyorsasági OB utolsó hétvégéjén a HF Racing vendégszeretetét élvezhettük, a szombati nap folyamán. Nagyon érdekes hétvége volt, bár kicsit izgultam a képek miatt. Hiszen ha már valakit elhívnak fotózni, akkor illik normális munkát végezni, még akkor is ha nincs semmilyen más vonzata az egésznek.


Gyorsasági OB záróhétvége - a többi képet pedig ITT találjátok:)


Kiss Norbi és Bakó Csaba előadása a BME-n - December egyetlen fotózása számomra ez az alkalom volt, az előadás nagyon jól sikerült és a Kiss Norbival való beszélgetés is igen pozitív élmény volt számomra. Remélem idén már tudok róla kamionos képet is készíteni a ringen, na meg ordítani a lelátóról, hogy nyomja neki.:)


A többiek részéről pedig:
Niki videóit itt találhatjátok, összes posztját itt találhatjátok.
Dzsana pedig rengeteg érdekes, órás posztot rakott össze, melyeket itt találtok.

Köszönöm a jelentős érdeklődést, remélem, hogy idén is velünk maradtok és érdekesnek fogjátok találni a posztokat/tetszeni fognak képeink/videóink.

Z




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons