2014. január 15., szerda

Renaultok a Hungaroringen

Tavaly szeptemberben nagyon sűrű volt a program, szinte minden hétvégét a Hungaroringen töltöttünk. 2013 volt az első év, mikor kimentünk a WSR-re, viszont a poszt elmaradt róla. A másik ilyen alkalom az Opel nap volt, amire már 3 éve járunk ki folyamatosan, de megírni még sose sikerült. Először csak Waroék miatt mentünk ki, mert szólt, hogy lesz Tankcsapda koncert..én meg úgy voltam vele, hogy ha már odamegyünk ingyen koncertre, akkor nézzük meg az autókat...nagyon meglepő és pozitív tapasztalatokkal zártuk a napot, akkoriban kezdett megújulni az Opel járműparkja és igencsak jó irányba mozdultak el. Viszont a szórakozás és az autónézegetés miatt nem nagyon vittem ki gépet...telefont vittem de...szóval nem készült értékelhető eredmény.


A WSRre fényképezővel készültem, főleg a történelmi sátor miatt. Nagyon érdekes a Renault múltja , na meg verseny kamiont is ígértek, na meg F1es autót a pályán...be is tartották.


Mondhatni, hogy elhoztak mindent amit "otthon találtak" , be lehetett ülni a kamionokba és az aktuális Renault és Dacia modelleket is kipakolták. Ezekről nem készült kép, mert mindig nagy tömeg vette őket körbe.


Azért volt olyan is amit nem tudtam hova tenni:


A legviccesebb elem ez a kis elektromos szörny volt, szeptember óta tartom folyamatosan megnyitva ezt az oldalt, hogy ne felejtsem el belinkelni majd a posztba...végre bezárhatom:) Ja igen, az említett link :)



Az elején említett sátorba pedig bedobáltak mindent, amire büszke lehet a Renault.










Renault Sport felirat mindenhol...csak hogy el ne felejtsük út közben. 
Nagy nevek, nagy számok. Azért ez nem semmi.
Z

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons