2014. május 10., szombat

Amikor a szerencse is mellém pártol, Mirexal Superautomatic

Megláttam vaterán egy Mirexal Superautomatic karórát, eléggé lepukkant állapotban, nem működőképesen hirdetve. Az acél tok és a plexi is eléggé lepukkant volt, de ennek ellenére meg akartam szerezni, mert a számlapja nagyon szép volt képek alapján, továbbá van/volt már több Mirexalom is, és valahogy mind szép. A poszt alanya így nézett ki:





Bíztam benne, hogy nincs nagy baja, alig vártam már, hogy megérkezzen. Délután négy óra körül értem haza, már várt a postaládában, felértem vele a lakásba, és rögtön neki estem. Levettem a hátlapot, a rotort, majd az automatikát. A motorrugó teljesen fel volt húzva, tehát tudtam, hogy energiát kap, de valamiért nem jár le a kerékrendszer.  Kivettem hát a tokból, mutatók, számlap le, majd lebontottam a naptárrészt, megfordítottam, feszültségtelenítettem, és kivettem a járatot. Láttam, hogy a kerékrendszerrel lesz a baj, mert nem forogtak el a kerekek. Levettem a felhúzó hídját, motorrugó ki, majd a kerekek hídját levéve, ki is derült a baj. A másodper kerék küllői között ott figyelt egy kis darab rúd szerű idegen tárgy. Azt kivéve már meg is oldódott a probléma, úgyhogy szerencsém volt. Ezután elmostam az alkatrészeket, kipucoltam a lyukas köveket, fedőköveket, összeraktam, beolajoztam, majd megdobbant a szíve. 




Gyönyörűen kezdett el járni, s mielőtt a naptárrészt és az automatikát felraktam volna, Horometerre tettem. Úgy ahogy volt, tökéletes volt, egyáltalán nem sántított, és járáseltérés sem mutatkozott, a nullával volt egyenlő. Hozzá nem kellett nyúlnom a hajszálrugó kulcshoz! Ezután mehetett össze a naptárrész, automatika, számlap mutatók. Kipolíroztam a tokot, plexit, s végül egy gyönyörű órát kaptam, íme:













0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A dizájn alap sablonját innen töltöttük le: Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Elf Coupons