Hogyan készül az autóversenyző? posztsorozatunk legújabb tagja, melyben Baukó Levente /becenevén:Svéd/ karrierjét követjük nyomon, immáron "élőben".
Egy ideje picit belassult a sorozatunk, nagyon sok munka zajlik a háttérben, Leviék dolgoznak azon, hogy megfelelő autóban üljön jövőre. Mindig van miről beszélni, de nem mindig gyűlik össze a posztra való anyag, sok az olyan téma ami még bizonytalan vagy nem végleges.
Június elején hívott Levi, hogy hónap végén lesz egy kis autóztatás Tökölön, jönnék-e fényképelni, mert lehet ő is szalad pár kört az autóval. Ugyanis Levi a HF Racing Team tagja, és mint csapattag, segédkezik az autóztatásnál, valamint rendszerint ilyen alkalmakkor szokott tesztelni is. Akit a dolgok menete érdekel, az ebben a posztban megtekintheti. Na jó, tudom, hogy sokan lusták kattintani, meg megkeresni az előző posztban ezt a részt, így én is lusta leszek: bemásolom az idevonatkozó szöveget.:
(Közben elkezdem berakosgatni a képeket, ne megint regény legyen egy képes posztból:) )
Niki készített egy videót az alkalomról, amit a poszt végén találtok meg beágyazva, vagy ezen a linken: KATT . Érdemes megnézni, mert az egész hangulatát nagyon jól visszaadja. Szóval, ha valakit érdekel, hogy mekkora móka ez az egész, akkor nézze meg és ha érdekli a dolog akkor keresse bátran a HF Racing csapatát!
Szoktam említeni, hogy Levinek nem csak annyi a dolga a csapatban, hogy odamegy vezetgetni, mikor jól esik, egyébb teendői is vannak. Itt pl a delikvensnek magyarázza, hogy mi merre hány méter. |
Itt nem tudom mit magyarázhatott, de mindenkinél ilyen lelkes volt:D |
L: Igen, ekkor a jelentkező kap egy időpontot és egy helyszínt. Jó idő esetén ott találkozunk, gondolom nem szükséges taglalnom, hogy esőben mért nem tartjuk meg az eseményt:) Természetesen ilyenkor új időpont kerül kijelölésre.
Z: A helyszín az mindig ugyanaz? Ha igen, akkor hol szokott lenni?
L: Változó, bár tavaly például csak a Tököli reptér aszfaltcsíkján lehetett száguldozni.
Z: Szóval oda megy az ember - gondolom egyszerre több jelentkező megy - mi történik ott?
L: Van egy elméleti felkészítés, instruktorokkal, pálya bejárás majd mindenki megteszi köreit:).
Z: Az autóról tudsz mondani pár szót?
L: Persze. Ez egy formula autó, név szerint: Formula Opel-Lotus. 175 lóerő de mindösszesen csupán 475 kg. Sima H váltó van benne mint az utcai autókban, 4 sebességes.
Z: Azok kedvéért akik nem nagyon tudják hova tenni ezeket az adatokat, mit tudnál mondani, amivel be lehetne lőni, hogy kb milyen szintű gépről van szó?
L: Szerintem elég ha csak annyit mondok, hogy régen ez volt a Forma 1 előszobája, ilyennel versenyzett Barichello és Verstappen is például. Szóval mondhatni, hogy igencsak komoly technikát rakunk a jelentkezők alá.
Z: Elsőre talán így már túl komolynak is hangzik a dolog:) Mennyire kell félni egy ilyen autótól, hogy boldogul vele egy átlagos sofőr?
L: Nagyon barátságos gép, iszonyatosan tapad és könnyen kezelhető. Nem szokott gondot okozni az embereknek, nyilván aki ilyenre eljön az kellő tisztelettel is áll az autóhoz (és ez nagyon fontos). De egy reptéren van hova esni ha gond van, lényegében végtelen bukótér áll rendelkezésére az embernek:)
Z: Privátban elég sokszor emlegetted nekem ezt az autót, ennyire szereted, vagy csak reklámozol?
L: Hehe:D 2013-ban elég sok időt töltöttem el ezzel az autóval, volt alkalmam vele elég sokat menni és nagyon megszerettem. Ha minden igaz idén még többet tudok vele tesztelni, szóval igen, mondhatjuk hogy meglehetősen kedvelem."
Végül a teljesen családias hangulatú csapat |
Z
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése